- Menu przedmiotowe
- Zamówienia publiczne
- Postępowania przetargowe w 2018 roku
Postępowania przetargowe w 2018 roku
POSTĘPOWANIA PRZETARGOWE W 2018 r.
30.11.2018 r.
Dotyczy przetargu nieograniczonego na Sukcesywne dostawy leków i płynów infuzyjnych
03.12.2018 r.: Informacja o zmianach w SIWZ, termin składania ofert 12.12.2018: Powiadomienie o zmianach w SIWZ PZP-225_20_2018.pdf (319,40KB)
Ogłoszenie PZP-225_20_2018 dostawa leków i płynów infuzyjnych.pdf (930,20KB)
PZP-225_20_2018 - leki i płyny infuzyjne.zip (805,95KB)
link do: Ogłoszenia o wynikach postępowań przetargowych
30.11.2018 r.
Dotyczy przetargu nieograniczonego na Zakup i dostawę łóżek, materacy, szafek i wózków w ramach projektu „Podniesienie efektywności leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez wyposażenie w specjalistyczny sprzęt medyczny oraz przeprowadzenie prac modernizacyjnych Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej z Pododdziałem Neurologicznym, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 10.00.00 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, poddziałanie RPOP.10.01.01 Infrastruktura ochrony zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej mieszkańców regionu nr umowy RPOP 10.01.01-16-0053/17-00 współfinansowanego ze środków EFRR
10.12.2018: załącznik nr 3b - wzór umowy część II - IV poprawiony.pdf (422,41KB)
05.12.2018: Zamawiający informuje, że w folderze PZP-225_19_2018 zakup łóżek.zip znajduje się błędny załącznik nr 1a - łóżko szpitalne opis przedmiotu zamówienia, poprawny załącznik znajduje się tu: załącznik 1a łóżko szpitalne opis przedmiotu zamówienia.pdf (340,15KB), załącznik 1a łóżko szpitalne opis przedmiotu zamówienia.doc (2,73MB)
03.12.2018 r.: Informacja o zmianach w SIWZ, termin składania ofert 13.12.2018: Powiadomienie o zmianach SIWZ PZP-225_19_2018.pdf (419,85KB)
Ogłoszenie PZP-225_19_2018.pdf (1 014,19KB)
PZP-225_19_2018 zakup łóżek.zip (3,45MB)
PZP-225_19_2018 zakup łóżek załączniki edytowalne.zip (12,35MB)
20.11.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Zakup z dostawą, instalacją i wdrożeniem sprzętu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Upowszechnianie świadczenia e-usług w ramach sieci współpracy jednostek medycznych i placówki edukacyjnej na terenie Województwa Opolskiego" Numer projektu:RPOP.10.03.00-16-0022/17" oznaczonego PZP-225/13/2018
Oferty należy składać elektronicznie na https://e-ProPublico.pl/ w terminie do dnia 28.12.2018 r. do godz. 10:00.
SIWZ oraz załączniki są dostępne na https://e-ProPublico.pl/
Ogłoszenie o zamówieniu - PZP-225_13_2018.pdf (167,77KB)
Informacja z otwarcia ofert.pdf (193,17KB) - 28.12.2018r.
26.10.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Dostawę energii elektrycznej" oznaczonego PZP-225/18/2018
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 05.11.2018 r. do godz. 13:00.
ogłoszenie PZP-225_18_2018.pdf (872,71KB)
05.11.2018: Informacja z otwarcia ofert PZP-225_18_2018.pdf (124,95KB)
PZP-225_18_2018 zakup energii.zip (1,45MB)
26.10.2018: Informacja z otwarcia ofert PZP-225_17_2018.pdf (164,66KB) - zakup energii elektrycznej
25.10.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji sal chorych na Oddziale Rehabilitacji Ogólnoustrojowej z Pododdziałem neurologicznym w ramach projektu „Podniesienie efektywności leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez wyposażenie w specjalistyczny sprzęt medyczny oraz przeprowadzenie prac modernizacyjnych Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej z Pododdziałem Neurologicznym, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 10.00.00 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, poddziałanie RPOP.10.01.01 Infrastruktura ochrony zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej mieszkańców regionu nr umowy RPOP 10.01.01-16-0053/17-00 współfinansowanego ze środków EFRR, oznaczonego PZP-225/15/2018
13.11.2018: Informacja z otwarcia ofert.pdf (144,25KB)
Ogłoszenie nr 640959.pdf (354,03KB)
PZP-225_15_2018 Roboty budowlane SIWZ i załączniki.zip (3,47MB)
PZP-225_15_2018 Roboty budowlane dokumentacja.zip (31,22MB)
zmiana wzoru załącznika: Załącznik nr 6 - wykaz robót poprawiony 09_11_2018 r..doc (811,50KB)
26.10.2018: zmiana terminu składania ofert: powiadomienie o zmianach w SIWZ.pdf (246,34KB), ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf (110,06KB)
19.10.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do rehabilitacji" w ramach projektu „Podniesienie efektywności leczenia chorób cywilizacyjnych poprzez wyposażenie w specjalistyczny sprzęt medyczny oraz przeprowadzenie prac modernizacyjnych Oddziału Rehabilitacji Ogólnoustrojowej z Pododdziałem Neurologicznym, dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej 10.00.00 Inwestycje w infrastrukturę społeczną, poddziałanie RPOP.10.01.01 Infrastruktura ochrony zdrowia w zakresie profilaktyki zdrowotnej mieszkańców regionu nr umowy RPOP 10.01.01-16-0053/17-00 współfinansowanego ze środków EFRR oznaczonego PZP-225/16/2018
Ogłoszenie nr 638811.pdf (259,83KB)
PZP-225_16_2018 Zakup sprzętu i oprogramowania powtórka.zip (5,99MB)
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 28.09.2018 r. do godz. 10:00.
18.10.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Dostawę energii elektrycznej" oznaczonego PZP-225/17/2018
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 26.10.2018 r. do godz. 10:00.
Ogłoszenie nr 638426.pdf (345,03KB)
PZP-225_17_2018 zakup energii.zip (1,26MB)
01.10.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Dostawę gazu ziemnego" oznaczonego PZP-225/14/2018
Wymaganie wniesienia wadium w kwocie 17.000 zł
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 15.10.2018 r. do godz. 10:00.
15.10.2018: Informacja z otwarcia ofert.pdf (120,25KB)
ogłoszenie PZP-225_14_2014 dostawa gazu.pdf (992,75KB)
PZP-225_14_2018 dostawa gazu.zip (991,41KB)
09.10.2018:Pytania i odpowiedzi dot. postępowań przetargowych
Załącznik nr 1 oferta.doc (65,50KB) - zmieniony 09.10.2018
Załącznik nr 2 do siwz - wzór umowy.pdf (529,23KB) - zmieniony 09.10.2018
20.09.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w formie leasingu operacyjnego" oznaczonego PZP-225/11/2018
Wymaganie wniesienia wadium w kwocie 1700 zł
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 23.10.2018 r. do godz. 10:00.
Zmiana ogłoszenia o zamówieniu 2018-OJS181-409545-pl.pdf (68,98KB)
Załacznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia - zmieniony.doc (63,50KB) - zmiany
Załącznik nr 3 - JEDZ.doc (242,00KB)
Ogłoszenie o zamówieniu 2018-OJS181-409545-pl.pdf (126,55KB)
PZP-225_11_2018 - leasing sprzętu IT.zip (202,38KB)
SIWZ.pdf (600,30KB)
link do podstrony z: Pytania i odpowiedzi dot. postępowań przetargowych
link do podstrony z: Ogłoszenia o wynikach postępowań przetargowych
17.09.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Zakup i dostawa sprzętu i oprogramowania do rehabilitacji" oznaczonego PZP-225/12/2018
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 28.09.2018 r. do godz. 10:00.
Ogłoszenie PZP-225_12_2018.pdf (359,11KB)
PZP-225_12_2018 - zakup sprzętu do fizjoterapii projekt 10.1.zip (11,23MB)
SIWZ PZP-225_12_2018.pdf (476,90KB)
18.09.2018:Pytania i odpowiedzi dot. postępowań przetargowych
01.10.2018: Informacja z otwarcia ofert.pdf (183,86KB)
31.07.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Sukcesywne dostawy leków do celów terapeutycznych" oznaczonego PZP-225/09/2018
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 14.08.2018 r. do godz. 10:00.
Informacja z otwarcia.pdf (527,22KB)
Odpowiedzi na pytania PZP-225_09_2018 drugie.pdf (309,67KB)
Odpowiedzi na pytania PZP-225_09_2018 trzecie.pdf (281,78KB)
Załącznik nr 3 - projekt umowy.pdf (868,24KB) - POPRAWIONY
Odpowiedzi na pytania PZP-225_09_2018.pdf (281,66KB)
Załącznik nr 1c - pakiet nr III.xls (30,00KB) - POPRAWIONY
Ogłoszenie o zamówieniu nr 596981.pdf (366,33KB)
PZP-225_09_2018 - leki.rar (900,87KB)
SIWZ PZP-225_09_2018.pdf (354,04KB)
26.07.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Sukcesywne dostawy artykułów medycznych" oznaczonego PZP-225/08/2018
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 09.08.2018 r. do godz. 10:00.
Zawiadomienieo unieważnieniu czynności oceny i wyboru ofert.pdf (199,60KB) - 16.08.2018r
Informacja z otwarcia.pdf (575,10KB)
Odpowiedzi na pytania PZP-225_08_2018 trzecie.pdf (314,82KB)
Odpowiedzi na pytania PZP-225_08_2018 drugie.pdf (285,80KB)
Odpowiedzi na pytania PZP-225_08_2018.pdf (396,82KB)
Załącznik nr 1e - Pakiet nr V.xls (29,00KB) - POPRAWIONY
Załącznik nr 1f - Pakiet nr VI.xls (26,50KB) - POPRAWIONY
Ogłoszenie o zamowieniu.pdf (376,31KB)
PZP-225_08_2018 - artykuły medyczne.rar (949,00KB)
SIWZ PZP-225_08_2018.pdf (343,11KB)
25.07.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku w ramach zadania „Termomodernizacja budynku byłej pralni wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek administracji dla Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie sp. z o.o.” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej III – Gospodarka niskoemisyjna Działanie 3.2 Efektywność energetyczna Poddziałanie 3.2.1 – Efektywność energetyczna w budynkach publicznych nr umowy RPOP 03.02.01-16-0008/17-00 współfinansowanego ze środków EFRR oznaczonego PZP-225/10/2018
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 10.08.2018 r. do godz. 10:00.
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf (240,40KB)
PZP-225_10_2018 termomodernizacja powtórka.rar (2,66MB)
Pozwolenia na budowę.pdf (1,10MB)
PRZEDMIAR - termomodernizacja.pdf (155,60KB)
Rysunki elewacje, dach.zip (1,11MB)
Rysunki instalacje c.o..zip (514,09KB)
Rysunki instalacje elektryczne.zip (314,26KB)
Stolarka Korfantów Hotel Pralnia.pdf (90,20KB)
budynek pralnia kosztorys zerowy.ath (131,31KB)
27.07.2018:Pytania i odpowiedzi dot. postępowań przetargowych
10.08.2018: Informacja z otwarcia ofert PZP-225_10_2018.pdf (197,53KB)
09.07.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na Doposażenie serwerowni w budynku Administracja w systemy zabezpieczające i alarmowe w ramach projektu "Upowszechnianie świadczenia e-usług w ramach sieci współpracy jednostek medycznych i placówki edukacyjnej na terenie Województwa Opolskiego". Numer projektu: RPOP.10.03.00-16-002/17
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 25.07.2018 r. do godz. 10:00.
Odpowiedzi na pytania PZP-225_07_2018.pdf (306,77KB)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf (204,48KB) - Zmiana terminu składania ofert!!
Ogłoszenie o zamowieniu nr 586068.pdf (355,03KB)
PZP-225_07_18 - Załączniki do SIWZ.zip (5,64MB)
SIWZ.pdf (612,11KB)
04.07.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku w ramach zadania „Termomodernizacja budynku byłej pralni wraz ze zmianą sposobu użytkowania na budynek administracji dla Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie sp. z o.o.” dofinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020 w ramach Osi priorytetowej III – Gospodarka niskoemisyjna Działanie 3.2 Efektywność energetyczna Poddziałanie 3.2.1 – Efektywność energetyczna w budynkach publicznych nr umowy RPOP 03.02.01-16-0008/17-00 współfinansowanego ze środków EFRR oznaczonego PZP-225/06/2018
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 24.07.2018 r. do godz. 10:00.
ogłoszenie PZP-225_06_2018.pdf (968,66KB)
SIWZ i załączniki PZP-225_06_2018.zip (3,45MB)
Załącznik nr 6 - wykaz robót.doc (811,50KB) - załącznik poprawiony 19.07.2018
Pozwolenia na budowę.pdf (1,10MB)
PRZEDMIAR - termomodernizacja.pdf (155,60KB)
Rysunki elewacje, dach.zip (1,11MB)
Rysunki instalacje c.o..zip (514,09KB)
Rysunki instalacje elektryczne.zip (314,26KB)
Stolarka Korfantów Hotel Pralnia.pdf (90,20KB) - załącznik zestawienie okien
Odpowiedzi na pytania:Pytania i odpowiedzi dot. postępowań przetargowych
24.07.2018:Informacja z otwarcia ofert.pdf (321,70KB)
28.04.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych kręgosłupowych i materiałów zespalających" oznaczonego PZP-225/05/2018
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 11.04.2018 r. do godz. 10:00.
11.04.2018: Informacja z otwarcia ofert PZP-225_05_08.pdf (215,63KB)
Załącznik nr 1b - Pakiet nr II - 2017 - poprawiony.xls (48,50KB) - poprawiony załącznik dla Pakietu nr II !
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia.pdf (207,29KB)
Ogłoszenie o wszęciu postępowania przetargowego PZP-225_05_2018.pdf (352,20KB)
PZP-225_05_08 - implanty kregosłupowe.zip (851,80KB)
12.03.2018 r. Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Sukcesywne dostawy materiałów zespalających złamania okołoprotezowe" oznaczonego PZP-225/04/2018
21.03.2018: Informacja z otwarcia ofert.pdf (242,04KB)
ogłoszenie: https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=fed47668-1239-4021-8d3b-5a26c3e6fcb7
SIWZ PZP-225_04_2018.pdf (331,53KB)
Załącznik nr 1 formularz asortymentowo-cenowy.xls (46,00KB)
Załącznik nr 2 - formularz oferty.doc (45,00KB)
Załącznik nr 3 - projekt umowy.pdf (670,32KB)
załącznik nr 4 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków.doc (67,00KB)
załącznik nr 5 do SIWZ- wykaz dostaw.doc (35,00KB)
załącznik nr 6 do SIWZ - oświadczenie -grupa kapitałowa.doc (35,50KB)
07.03.2018 r. Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego użytku" oznaczonego PZP-225/03/2018
19.03.2018: Informacja z otwarcia ofert.pdf (185,93KB)
13.03.2018:Pytania i odpowiedzi dot. postępowań przetargowych
Ogłoszenie nr 527989.pdf (340,96KB)
SIWZ PZP-225_03_2018.pdf (352,96KB)
Załącznik nr 1a - Pakiet 1.xls (38,00KB), Załącznik nr 1b - Pakiet 2.xls (29,50KB), Załącznik nr 1c - Pakiet 3.xls (21,50KB), Załącznik nr 1d - Pakiet 4.xls (26,00KB), Załącznik nr 1e - Pakiet 5.xls (29,00KB), Załącznik nr 1 f - Pakiet 6.xls (22,50KB), Załącznik nr 1g - Pakiet 7.xls (43,00KB), Załącznik nr 1h - Pakiet 8.xls (31,50KB)
załącznik nr 2 do SIWZ- oferta.doc (57,00KB)
załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.pdf (319,08KB)
załącznik nr 4 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków.doc (67,50KB)
załącznik nr 5 do SIWZ- wykaz dostaw.doc (35,00KB)
załącznik nr 6 do SIWZ - oświadczenie -grupa kapitałowa.doc (36,50KB)
załącznik nr 7 do SIWZ- dopuszczenie do obrotu.doc (28,00KB)
05.03.2018 r. Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Usługę transportu uczestników projektu „Kompleksowe wsparcie dla osób starszych i niepełnosprawnych oraz ich opiekunów z gminy Korfantów oraz okolic” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020" oznaczonego PZP-225/02/2018
16.03.2018: Informacja z otwarcia ofert.pdf (168,42KB)
12.03.2018: zmiana ogłoszenia: https://bzp.uzp.gov.pl/ZP406/Preview/7cf98f2a-e2fa-40c4-bbf8-7833d2d14f4b
zmiana SIWZ: Zmiana treści SIWZ na usługę transportu uczestników projektu.pdf (238,75KB)
W związku ze zmianą ogłoszenia i treści SIWZ przedłuża się termin składania ofert do dnia 16.03.2018 r. do godz. 10.00
Ogłoszenie nr 526596.pdf (342,46KB)
SIWZ PZP-225_02_2018.pdf (359,89KB)
Załącznik nr 1 - formularz ofertowy.doc (70,00KB)
załącznik nr 2 wzór umowy.pdf (320,25KB)
Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków.doc (86,50KB)
Załącznik nr 4 - wykaz.doc (102,50KB)
07.02.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Sukcesywne dostawy sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego użytku" oznaczonego PZP-225/01/2018
19.02.2018: Informacja z otwarcia ofert PZP-225_01_2018.pdf (535,15KB)
13.02.2018, odpowiedzi na pytania: Odpowiedzi na pytania PZP-225_01_2018.pdf (613,16KB)
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 16.02.2018 r. do godz. 10:00.
Ogłoszenie nr 515428.pdf (361,76KB)
SIWZ PZP-225_01_2018.pdf (353,38KB)
Załacznik nr 1a Pakiet I.xls (35,00KB), Załącznik nr 1b Pakiet II.xls (31,00KB), Załącznik nr 1c Pakiet III.xls (37,00KB), Załacznik nr 1d Pakiet IV.xls (24,00KB), Załącznik nr 1e Pakiet V.xls (31,00KB), Załącznik nr 1f Pakiet VI.xls (19,50KB), Załącznik nr 1g Pakiet VII.xls (24,00KB), Załącznik nr 1h Pakiet VIII.xls (32,00KB)
załącznik nr 2 do SIWZ- oferta.doc (57,00KB)
załącznik nr 3 do SIWZ wzór umowy.pdf (319,10KB)
załącznik nr 4 do SIWZ- oświadczenie o spełnieniu warunków.doc (67,00KB)
załącznik nr 5 do SIWZ- wykaz dostaw.doc (34,50KB)
załącznik nr 6 do SIWZ - oświadczenie -grupa kapitałowa.doc (36,50KB)
załącznik nr 7 do SIWZ- dopuszczenie do obrotu.doc (27,50KB)
08.01.2018 r.
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na "Sukcesywne dostawy implantów ortopedycznych, substytutów kostnych, płyt i śrub do chirurgii urazowej" oznaczonego PZP-225/17/2017
Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego w pok. Sekretariat w terminie do dnia 14.02.2018 r. do godz. 10:00.
ogłoszenie 2018-OJS004-004636-pl.pdf (232,36KB)
PZP-225_17_2017.zip (485,38KB)
22.01.2018
Odpowiedzi na pytania 22_01_2018.pdf (164,89KB), zmieniony załącznik nr 1b: Pakiet II- załącznik 1b.xls (26,50KB)
09.02.20018: sprostowanie SIWZ 09_02_2018.pdf (171,63KB)
15.02.2018: Informacja z otwarcia ofert PZP-225-17-2017.pdf (178,18KB)